Veelgestelde vragen
Bestellen & betalen
Ja, iedereen is welkom. Wij bieden ons gehele assortiment aan voor particuliere en zakelijke klanten. Zie onze zakelijke contactpagina voor meer informatie over zakelijk inkopen.
Je kan bij ons betalen met de volgende betaalmethoden: Apple Pay, Google Pay, iDeal, Mastercard, Maestro, Visa en Bancontact.
Van iedere bestelling krijg je per e-mail een bestelbevestiging. Wanneer je deze hebt ontvangen mag je er vanuit gaan dat je bestelling in goede orde is ontvangen. Zie je geen bestelbevestiging in je e-mail? Wacht dan nog 10 minuten of kijk in je spambox.
Mocht je na een half uur nog steeds geen bestelbevestiging hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.
Alle prijzen staan bij onze producten. Wij bieden iedereen de meest scherpe prijs. Natuurlijk zijn er in bepaalde omstandigheden meer mogelijkheden. Bijvoorbeeld wanneer het gaat om een grote afname of een terugkerende (zakelijke) relatie. Wil je een offerte ontvangen? Dan horen wij graag van je.
Verzending & Bezorging
KoopJeRookhout.nl doet haar uiterste best om iedere bestelling zo snel mogelijk bij de klant te krijgen. Wanneer het proces verloopt zoals het hoort, verzenden wij dezelfde werkdag je bestelling. Mits je voor 16:00 besteld.
Je zal deze dan de volgende werkdag al kunnen ontvangen. Soms gaat er wel eens iets mis, dus adviseren wij altijd om op tijd je artikelen bij ons te bestellen.
Verzending van pakketten naar Nederland en België zijn vanaf 75,- geheel kosteloos. Hieronder zijn de verzendkosten 7,49.
Naast ons eigen vervoer verzenden wij regelmatig pakketten via bekende partijen als PostNL en DHL.
Ja, dit is mogelijk. In het bestelproces kan je een afwijkend bezorgadres opgeven.
Dat is heel vervelend. Graag lossen wij dit zo snel mogelijk voor je op. Neem dan contact met ons op. Wij gaan direct voor je aan de slag!
Binnen 14 dagen na ontvangst kunnen particuilere klanten hun bestelling voor retour aanmelden, waarna er nog een termijn van 14 dagen is om de producten naar ons terug te sturen. Na ontvangst van de artikelen ontvang je binnen 48 uur je geld terug. Voor het aanmelden van een retour kan je contact opnemen met onze klantenservice.
Heb je een andere vraag?
Is je vraag nog niet beantwoord? We helpen je graag verder, hieronder vind je onze contact gegevens.